Fukuşima’da radyoaktif su sızmaya devam ediyor

Japonya’da 2011’deki depremden zarar gören Fukuşima nükleer santralden hala radyoaktif su sızdığı açıklandı. Depolama tanklarının yakınlarında 40 mililitre radyoaktif su bulunduğu söylenirken, suyun başka bölgelere sızmasını engellemek için önlemler alındığı belirtiliyor.

Nükleer santralin zarar görmesinin ardından çok sayıda insan bölgeyi terk etmek zorunda kalmış, radyasyon sızıntısına bağlı yaralanmalar yaşanmıştı. Sonrasında yapılan araştırmalarda yaşananların hepsinin öngörülebileceği söylenmiş ve yaşanan ölümler ve yaralanmaların tedbir eksikliği kaynaklı olduğu açıklanmıştı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.